söndag 9 november 2008

Nu bär det av...

Ja nu ska vi på semester...vi far neråt i Sverige Målet är att hälsa på lite folk. Anneli i Karlstad, Ullis i Örebro..sen får vi se hur det går..och vad vi hinner med. Men Stockholm är också ett mål. Jag har aldrig varit i Stockholm..lite lantnolla varning..jag vet:P
Torsdag och fredag vet jag inte riktigt vad vi gjorde, mer än va sjuk. Va på hälsocentralen med Erik. Han hade öroninflammation...stackarn:/ Anders hämtade ut hans medicin när han hämtade pojkarna i stan. Lördagen blev Anders uppvaktad ännu en gång av Peter, Marit, Oskar och Tilde. Det va trevligt...men man är ju inte riktigt hundra 100% så jag hoppas att man inte verkade allt för otrevlig. Var även och uppvaktade Eva på kvällen, som fyllde år.
Anders blev uppvaktad med två presenter i morse, tyvärr ingen frukost på säng, för vi fick båda sovmorgon till åtta! Det va en världens bästa pappa mugg och ett ljus som det står pappa och en text under. Pojkarnas mamma kom och hämta dem lite tidigare idag för att de skulle till deras morfar och uppvakta han. Då for vi mot svensta och gick på dollarstore...jag gillar den butiken:P Det blev lite smått och gott där. Sen bjöd jag Anders på grillbuffé som de hade på Draupners, med tårta extra för att försdag. Det va mycket gott, men hade nog varit ännu godare om vi hade varit friska och känt smaken bättre:P
Eriks femte tand har tittat fram uppe nu:) Fy vad tiden går fort...
Men om jag inte lånar någon dator på resan så får ni alla ha det så bra tills vi hörs igen, och då hoppas jag att vi är helt friska, för detta va en envis förkylning!!
Kram på er!

3 kommentarer:

m-mammatill2 sa...

Jag märkte aldrig att nån var "otrevlig" iallafall! :) Det var bara roligt att träffa er, tyckte jag. Ha det jättebra på resan nu, och kör försiktigt i halkan. Kram!

Anonym sa...

Krya på er och ha det bäst på resan! kram

Anonym sa...

ha en superbra semester! Hoppas att ni båda två får vila ut! :)
kramkram