söndag 2 november 2008

Tydligen något som går...

Pratar så klart om förkylning. Anders har varit sjuk sen natten till måndag. Själv börja jag känna av det på torsdagen, så jag tog inte på mig jobb på fredagen. Har gått upp och ner sedan dess. Försöker att tränga bort det på dagarna och göra vettiga saker...
I torsdags hade det gått sådär med Erik, men han började väl bli sjuk han med. I fredags hade han 39,2 i temp, men igår va den lägre 38. Så ja vi e sjuk hela familjen och idag känner jag mig riktigt tussig:(
Igår tog vi oss till stan och handla i alla fall, vilket va ett måste eftersom det börja nästan eka i kylskåpet...
Va bort bjuden i fredags, men pga att Anders kände att han inte alls orka och att Erik hade så hög feber så blev vi hemma.
Har ju så mycket jag vill göra...men får nog ligga lågt så jag klarar av dagen...
Veckan som kommer blir hektisk:
Måndag fyller Anders mamma, tisdag fyller Anders syster, Onsdag fyller han själv. Lördag fyller Eva och på söndag är det farsdag!! Plus att killarna kommer till helgen...det kommer att bli svettigt..så jag hoppas att förkylningen ger med sig så fort som möjligt, men med tanke på hur länge Anders varit sjuk så e det kanske för mycket att hoppas på.
Krya på er alla som e förkylda eller så och ni andra hoppas att ni slipper bli sjuka....



1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på er! Käka en massa vitlök och c-vitamin, det är bra.

KRAM!