tisdag 25 november 2008

Uppdatering!

Oj..nu var det ett tag sedan sist:P
Kommer inte ihåg vad jag gjort sen sist...om jag gjort någe...:P
Fredags så måla jag i alla fall mer på sovrummet. Och extra jobb blev det. Tapeten hade släppt lite i en skarv, när jag rollat hela botre väggen, så jag tänkte att jag bara skulle ta bort den. Problemet var att det va mycket tapet som följde och sen börja jag jag riva som en galning. Jag sa tull Anders att det inte kunde bli värre än va det va i sovrummet Problemet är att det blev så hemskt i sovrummet så att jag stod och grina och bad Anders komma med tapet och klister om vi hade, men han sa att jag fick fixa det som det va. Jag måla flera gånger och när man kommer på besök till oss får man beskåda den väggen på håll:P
Efter målandet, som inte han bli klart pga, rivandet och att jag fick måla mycket på den väggen. Så for jag till stan, hämtade Monica på Frösön och hon hjälpte mig att handla..Tack för det. Efter det hämta vi pojkarna och for mot Oviken.
Lördagen poa jag på med lite av varje, Pojkarna och Anders spela monopol mest hela dagen och kvällen. Pyssla lite med Eriks scrappbook med.
Söndagen åkte vi äntligen till Storsjöbadet, inte Anders tyvärr...Nico va på match och kom till badet sen. Underbar nytt barnland de byggt på Storsjöbadet. Syrran och hennes nya kille kom också på badet och va mycket med killarna...det är jag tacksam över!! Storsjöbadet va det roligaste Erik gjort i sitt liv hittills tror jag... 2 timmar med lite paus va vi där...Det enda jag har att klaga på är att det va svinkallt när man kom från duschen till omklädningsrummet.
Igår målade jag klart sovrummet och han med en fika på Nyfiket med Carro och Alfons.
Idag har vi börjat möblera tillbaka och inreda sovrummet...sen är det en massa andra saker som ska fixas här och där. Så att man kan få lite ordning i huset, men det kanske inte är möjligt??? Blir sååå stressad av jul.....inte min favorit högtid...hoppas det blir bättre nu när man har egna barn:) nu vart det ett låångt inlägg igen....men så blir det när man slarvar med att skriva inlägg:P
^

1 kommentar:

Anonym sa...

Snälla sönderstressa dig inte inför julen nu! Det är vad man gör den till, ta det lugnt...:)
kram monica