torsdag 27 november 2008

Ons-fre

Tunnbrödbakning blev det i onsdags på förmiddagen. I Bölåsen hos Eva:) Kul va det, förutom att det tog för kort tid:) Fick allt bröd i för tidig julklapp:) Hängde lite extra där. Ville slappa rejält när jag hade chansen:P Sen på kvällen smet jag iväg ett tag till. Fort till Carro och Mogge, där blev jag bjuden på fika och surra de säkert fick skavsår i öronen:P
Igår började jag stryka julgardinerna, 2 fönster blev klara. Anders fick så lov att putsa dem. Lite plock här och där. Lagade mat, som Anders inte tyckte om, han tyckte att det va för mycket vitlök, och det är ju bra att äta mycket vitlök, så vi blir friska och får vara frisk:P Han åt, men tyckte inte om...
Idag har det kommit upp ljusstakar och stjärnor i fönstren och fler julgardiner, tror att det blir klart i morgon. Var en sväng till Malin och Richard och fika, alltid trevligt att umgås med Malin:P
Kollat klart på alla förhäxad avsnitt nu. Känns lite trist:/ Men man kanske får mer gjort nu:P Ja så mycket mer har jag nog inte att skriva. Kollar på idol och hoppas att Erik ska somna för natten. La han 7, så vakna han vid strax efter åtta...upp och rapa gosa lite. La han, han somna om vakna nu strax efter ni och bajsat ner blöjan. Så här har den senaste veckan set ut:( I måndags bajsa han 9 ggr...dessutom har det varit konstig färg på bajset och han hade hög feber må-ons 39 grader, men nu har den legat på bara lite förhöjt mellan 37,5-38. Har antagit att det är tänderna. Vi hade ju väldiga problem med de första. Det är två som kommit fram uppe bredvid framtänderna som säkert håller på att tränga fram. Typiskt att det är helg i morgon och jag inte ringde BVC idag..vi får väl se hur det går i helgen. Erik är jätteledsen, så nu går jag och hämtar han.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vad glad jag blir :-)
Tänker ofta på dig med, är imponerad över hur många järn du har i elden. En riktig supermorsa :)

vore roligt att ses nåt snart! kanske i helgen eller nästa helg om ni är hemma? kram