fredag 24 juli 2009

Bilder på Isabelle..

Åkte hem från BB på tisdag kväll. Det har gått över min förväntan vad det gäller Erik och Isabelle. Haft lite besök. I Onsdags va Ove, Anneli, Nathalie och Sandra här på för middagen och på eftermiddagen kom Farmor, farfar, faster, Eva, Maria och Frida. Igår va en jobbig dag, sov inte så mycket på natten, bråkade med Anders och så va jag till stan för att väga Isabelle. De har semester på BVC här i Myrviken. Ove och Anneli va så snäll att jag fick åka med dem in och hem. Sen på eftermiddagen hade jag båda barnen och var helt slut. Isabelle och jag la oss strax efter 18 och sen va vi upp vid tio och åt båda två. Sen sov vi fram till halv två...Isabelle är annorlunda på så sätt att hon äter i längre perioder och mer sällan än Erik, vad jag kan komma ihåg i alla fall. Erik sov minst 6 timmar på natten dock, det har inte Isabelle gjort hittills och är oftast vaken någon timme, äter och stökar i blöjan osv...
Idag har Carro och barnen varit hit, Marit, Peter, Marits mamma och barnen va upp med gröt då med. Sen i kväll har Jessica och Erik varit hit och även Martin.
Hittills har Isabelle fått:
  • 500 kr, strumpor, mjuknalle - av farmor, farfar och faster
  • Jättemjuk speldosnalle - av kusinerna
  • Strumpor och body - av Jessica och Erik
  • Body - av Annica, Fredrik och Linnéa
  • En hel kasse med kläder tidigare - av Carro

Nu ska ni få se bilder, den första e lite hemsk tycker jag, eftersom hon är så blå, hon fastnade med navelsträngen runt huvudet och axeln på vägen ut...som jag förstod det har inte fått riktig klarhet i vad som hände...





Lilla blå tjejen.

Blivit lite gul istället, men så underbar:)




Sötnos



Gratulationsblommor från Bölåsen!



Utan mössa, en trött tjej:)



10 kommentarer:

Anonym sa...

Har hon inte fått nått paket med posten?!

GöLLaN sa...

Så fin hon är=)

Trucha sa...

Jo hon har fått paket på posten! Tack så jättemycket! Mitt minne är bra men kort:P

Anonym sa...

guuud! Måste få komma till er:) hon är super söööt!!!<3<3/Jenny

6 barns mamman sa...

Vilken underbart söt tjej =) .
Du glömmer vell inte bort dig själv,ta alla chanser du har att vila dig./
Kram

Sandra Jörgensen sa...

Men gud så söt hon är! Måste komma förbi nån dag med en gröt till lillsmulan =)

Annica sa...

Så söt hon är:D

Anonym sa...

Sötis tjejen:) Krama till er alla! /Ida

Macknow sa...

Nu såg jag verkligen hur lik Erik hon är!!

Annichen sa...

Vad fin hon är lilltjejen, vi ska komma och hälsa på bara allt lugnar ner sig lite, har fullt upp här men vi kan ju kanske höras! kramar