tisdag 14 juli 2009

Dagen...

Var seg från starten, men tog mig i kragen och ringde Malin för att kolla om vi skulle gå upp till skolgården i Oviken och leka lite. Så blev det bestämt och gjort. Tog stora vägen dit, det blev en liten skräck upplevelse då Malins dotter helt plötsligt kuta över vägen. Sen strax efter det så kom en bil och väjde in mot oss istället för att hålla ut och det kom inte någon mötande bil!!:S
Väl på skolgården så åktes det lite rutchkana, Linda kom förbi för att hälsa och tur var väl det för det drog ju ihop sig och blev stygg väder. Då fick vi komma hem till Linda där det bjöds på jätte god cheeskake och lektes. Sen tog vi Logårdsbacken hem. Jag for på hälsocentralen, hade mina aningar om att jag hade urinvägsinfektion igen...och det hade jag...suck. Så sen blev det en tur till Svensta för att hämta piller. Nu ska jag äta piller tills babyn är ute...
Trött och sliten och svettig har jag varit sen jag kom hem. Men har lyckats betala några räkningar och sorterat lite papper.
Tack till anonyma tipsaren om mina gamla inlägg, hitta igen dem nu:)
Nu får det bli en dusch och sängen...

2 kommentarer:

6 barns mamman sa...

Trist med urinvägarna, du får försöka trösta dig med att bebben snart är framme.
Tack oxå för idag, det var kanon trevligt att vi äntligen kunde ses, nu kanske det kan bli lite oftare (jag skulle ialla fall tycka det vore trevligt).
krya på dig.

Anonym sa...

Stackare som får sånt där skit:S Varför får du det? Vet du vad det beror på? Kram / Jenny