måndag 13 juli 2009

Helgen och lite annat..

Gick bra för Erik att va med moster... de har en mysig lägenhet, men de hade inte hunnit packa upp allt än:P
Fredagen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde,mer än att på kvällen for vi till Daniel, Sara och Isak. Det va mycket trevligt, blev väldigt länge för att Anders och Daniel va på Litauiskt födelsedagskalas. Så Erik va inte i säng förrän halv tolv, men han skötte sig mycket bra. Tror att det varit det längsta han varit vaken sen han va baby.
På lördagen va jag och Erik och uppvaktade Kelly och sen iväg på barnens dag i Hällne. Mycket trevlig dag, hade önskat att Anders va med bara, men han va på straffsvensexa för Pelle som gifte sig i smyg i Januari. Så på söndagen låg Anders mesta delen av dagen. Jag och Erik va iväg och fika med Eva, i Häggen på Oviken osts gårdsbutik. På kvällen hyrde vi film och Ulrika kom hit. En tjejfilm, "the women", den va ok men inge mer. Sen en thriller "Taken", den va mycket bra tycker jag och de andra höll med.
Idag har Ulrika passat Erik medans jag va på möte i san och tog en fika med Monica, det va mycket trevligt. Tack så mycket Ulrika! Anders han har jour och hade massa att pyssla med ute på gårn.
Fortfarande mycket små krångel i graviditeten och trötthet hos mig...men nu är det 16 dagar kvar till beräknat BF.
Vad morgondagen har att bjuda på får vi väl se, kan ju hoppas att vädret är bra så man kan va ute...

Inga kommentarer: