torsdag 9 juli 2009

Pinsamt...

att Anders hittade min plånbok i bilen...jag tyckte ju att jag hade kollat där..men inte i mittenfacket..och där brukar jag ju heller aldrig lägga den...massa telefonsamtal i onödan alltså, men samtidigt skönt att få allt tillbaka. Är fortsatt relativt sliten...igår va jag iväg till barnmorskan i svensta. Ulrika va med och passa Erik, det tackar jag och bockar för...Idag va det en snabbis till stan på förmiddagen, visade upp körkortet hos polisen, för man måste göra det om man anmält det försvunnet och sen hittat det. Fixa även nytt pass. Trots bad hair day och inget smink, men det är väl förhoppningsvis inte så många som ska kika på det...
Tog mig iväg på Dunderklumpen i tisdags med. Men Erik va lite liten för att tycka det va intressant och sitta stil i 45 min. Plus att han på något vis lyckades pinka igenom blöjan, byxan och i vagnen...så slutet han vi inte se. Men de va duktiga de som spelade. For och fika en sväng i Bölåsen. Efter turen till stan idag va jag och Erik ner till Anneli, Ove och Nathalie...fick mig ett litet smakprov på hur det kommer att bli med en baby och Erik, han ville ha sin mamma ifred och va grinig, men det lär väl gå att vänja han hoppas jag:S
I morgon blir det stan igen, har tid klockan 10 hos läkare. Syrran ska passa Erik under tiden, sen ska vi väl umgås lite och kika på hennes och Morgans nya gemensamma boende. Så bör lägga mig tidigt nu i kväll...typ nu...men får se hur det blir med det / kram

3 kommentarer:

GöLLaN sa...

som jag, jag har letat o letat efter Hampus stövlar har inte hittat dom oså idag ja då hittade ja dom =) dom satt fast i regn byxorna hans=)!! de va också lite pinsamt=)

Anonym sa...

vad du flänger omkring då emilia! :) kom in till mig å hälsa på!! D va så längesen....:)
kram monkan :D

Anonym sa...

Hihi! Det var starkt jobbat det där med plånbooken! Men tur att det var där den fanns... Kram/ Jenny