måndag 6 juli 2009

Söndag och måndag...

Mått allmänt kasst igår och idag:( Och så klart ville Erik inte sova någon middag varken igår eller idag...
Igår fyllde Anders kusinernas pool, dock med kallt vatten, han hade väl tänkt att det skulle bäras ut hetvatten att blanda ut med, men så blev det ej. Erik klev i men till och med han tyckte det va för kallt för att vara i poolen. Han höll dock på att plaska utanför i nästan en halv timme innan jag tog in han för att han var iskall och ställde han i en varm dusch inne.
Han pratar som tusan Erik, men det är inte många ord man förstår:P
Idag va Ulrika hit och hälsa på en sväng, jag var dock ganska osocial och laga mat. Men Erik var desto mer social...Sen nu i kväll for vi till Carro och barnen i Kövra. Trotts att Erik va lite gnällig och mitt allmäntillstånd inte va det bästa tycket jag att det va mycket trevligt och mådde rentav lite bättre efter att vart där...Så Carro you make me fell good:P Erik höll sig vaken ända hem och lade sig strax före nio...
I morgon hoppas jag vi tar oss iväg och kollar på Dunderklumpen, det är ju Ovikenveckan denna vecka och i morgon är sista dagen av teaterföreställningen som amatörteatern har satt upp...
Hoppas på ett efterlängtat brev i morgon med...
Ha det bäst!

1 kommentar:

MAcknow sa...

Kul att höra!! Alltid kul att umgås med dej med=)