måndag 20 februari 2012

Blev ju inge mycket kläder som försvann på min loppis, men endel i alla fall. Tack ni som kom! Nu blir det att köra endel till Svenstavik. Har hört att där finns nytt och nött där det är som dagligvekramhet för de som behöver och de tar emot kläder. Blir kvar lite som jag kan pracka på de jag vet som ska få barn;-) I torsdags åkte jag, Erik, Jonathan, Anette och hennes barn behöver landet en liten bit. Vi lämnade av Anette med barn hos hennes svärmor. Åkte vidare till min kära mormor och morfar. Där stanna vi tills igår. Isabelle hon va hemma med pappa och H som skulle va hos oss i helgen. I söderhamn gjorde vi E center och stan, vi åkte buss och var på aquaarena. En mysig helg! Innan vi kom hem han Anders åka. Han är i Piteå denna vecka. Isabelle fick vara hos Anneli tills vi kom hem, Tack!! I stundens skrivande sitter vi på hälsocentralen och väntar på att få komma in. Ha en bra dag!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: