måndag 13 februari 2012

Efter dyningar efter helgen..

Gisses vilken helg, pust och hej och hå! Helt totalt slut idag. Som sagt två kalas på lördag, sen serverade jag på företagsfesten. Blev kvar efter vi jobbat klart, tog några öl, stanna som sällskap till E som va ensam tjej. Så klockan han väl bli dryga 4 innan jag var hemma och hade somna. Upp och iväg på nästa barnkalas dagen därpå. Underbara älskling hade hand om barnen!
    Skulle ha åkt och handla medans de stora va på förskolan idag, men nej jag palla inte det. Åkte in efter middagen med Erik iställe. Skulle haft tag på en Overall till han, då båda hans gått sönder inom loppet av en månad :( Men vi va på alla butikerna på lillänge innan de stängde och där fans tyvärr ingen. Så man får kika vidare.
    I morgon blir det loppis igen och jag hoppas att det försvinner lite grejer, på torsdag plockar jag ihop allt och sen är det till att fara iväg med det.
    Onsdag hoppas jag på en lugn dag och sen på torsdag bär det av på roadtrip :)

Skulle verkligen behöva någon som hjälper mig att utforma bloggen på ett ännu bättre sätt, en snygg header, snyggt upplägg m.m ingen som känner någon som har lust att hjälpa mig?  Nu blir det god natt!

Inga kommentarer: