fredag 10 februari 2012

minnet och vikten...

Allvarligt talat är det jobbigt när minnet sviktar hela tiden. Och många saker blir som en deg i hjärnan och den bara snurra runt runt, långsamt och segt. Tänk om man kunde köpa mer minne och mer energi?? Då skulle jag nog minst vilja ha 64 GB eller blir det någon annan funktion som blir sämre om minnet blir bättre?


Sen sist har jag hunnit varit hos naprapaten igen, resultatet är mycket bättre men ej bra :(  I torsdags hade jag hemmaloppis. Det gick väl hyfsat, men alldeles för mycket grejer kvar. Ska ha en dag till ev annonsera på FB. Men dn kör jag iväg det. Någon som vet något ställe för behövande där man kan lämna?


Idag har vi vart hos bästa Carro med familj och även en el del andra föräldrar och barn, tror hon räkna de till 7 föräldrar och 12 barn!


I morgon är det kalas * 2 och sen lite jobb på kvällen:-) Och på söndag är det kalas igen. Ja med tanke på allt kalasande, för lite motion och m.m så händer det ju inte att jag går ner något i vikt. Kanske jag egentligen inte vill heller, jag menar om jag skulle knall och fall dö, så vill jag inte göra det hungrig! Jag tror jag lättare kan göra något åt det om jag accepterar mina volanger och börjar gilla läget. Sen ska ag fortsätta simma, har ju köpt årskort så det är bara att köra på för att få lite motion i alla fall. Så in det va bra och åka dit lite med barnen också, så de förhoppningsvis lär sig lite vattenvett!


Nu blir det go natt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: