måndag 23 februari 2009

Det lilla knytet i magen...

....japp idag var det den stora dagen! Vi var in till på sjukhuset och gjorde ultraljudet! Erik han fick va hos farfar. Han har inte spytt något sen i lördags morse och så kom det lite på kvällen när hanfick i sig lite för mycket saker på en gång. Han va lite dålig i magen under lördagen, men igår och idag har inget märkts:) Var så underbart att se det lilla pyret så jag blev tårögd,ingen som blir förvånad va? Blev flyttat till den 29 juli...tre dagar senare än förut. Vi skulle hämta en kamera till svärfar, och personen som hade den va inte hemma förrän 13. Så vi uträtta lite ärenden och åt en mysig barnfri lunch på Estern palace. Det va mycket trevligt. E lite incident mellan mig och Anders blev det på stan, men det får man väl räkna med när man har karln med på stan eller?? Erik blev alltså hos farfar och farmor från 9 till 14. Han hade varit glad och jätteduktig hela tiden:) Inte sovit någe heller och va ändå go och gla:) Han har ju börjat gå lite, vilket jag tror jag glömt skriva. Han tog sina första steg den 13 feb tror jag det va, sen har han prövat lite då och då. Nu går han runt fyra steg och emellan oss, men blir så ivrig på slutet att han slänger sig..så söt e han! Efter att vi hämtat han hos farmor och farfar så fick han sova i vagnen och sov i alla fall 1,5 timme. Sen åt vi middag. Anders han va i svensta och rökdykte. När han kom hem va det dags för mig att fara iväg på möte med på orrgården. Sen följde Conny hit och drack lite kaffe och har nyligen åkt. Trevlig va det att träffa han, blir lite långt emellan. Läger inte ut några bilder på babyn, för det blev bara sådär...men ska väl lägga ut något på Erik och kanske lägger ut ett på babyn då med..när det nu blir...Nu e det sängen som gäller bums!

1 kommentar:

Anonym sa...

glad jag blir att läsa att det ordnade sig med barnvakt till Erik och att han blev frisk.
Jag förstår om du blir tårögd när du ser bilden på "bebben" det är ju fantastiskt, och blir ju så värkligt.
Kram Linda från "familjeliv"