måndag 9 februari 2009

Idag kom det..

..brevet jag väntat på..kallelse till ultraljud:P Den 23 feb ska vi titta på babyn!!:D
I söndags blev det lite städning, som innebar undanplockning och damsugning. Sen fick vi besök av Anders, Pim, Jocke, Am och Dennis. Killarna tyckte att det va jättekul att träffa Am, de träffade honom i somrast... Ja sen hans det inte med så mycket mer den dagen:P
Idag hade jag lyxat till det och åkte själv in till stan för att uträtta lite ärenden och går på stan med Monica. Blir ganske lite tid åt de stackars vänner som ej bor i närheten...och vissa som bor nära med för den delen... Men syftet med resan till stan va faktiskt att jag skulle få tag på några mer kläder...Nog har jag något plagg sen Erik, men vill ju ha något nytt och som räcker över magen:P Det blev en kofta, en klänning/tunika och en T-shirt. Sen hitta jag även en tröja och body 2 pack till Erik på rea. lev även alla hjärtans present till Anders och från Anders till mig:P
Det var en mycket trevlig dag men Monica!! Klart att jag sakna Erik lite, men just det att ej behöva i och ur bilen med han på flera ställen och när man ska prova kläder e bra...Sen vet jag inte om Erik är less på sina föräldrar, härom dagen när Peter va här en sväng följde han han och ville bara va med han och grina när han gick. Idag när jag kom hem från stan va han måttligt intresserad av mig, sen skulle han bara va med Marit och blev jättearg och ledsen när jag tog han:( Jag e nog fjantig, men det känns ej kul:S...Men han har det jobbigt med tänderna och snoren som rinner och febrig va han i kväll med. Hade en snabbis visit av Anna i kväll, trevlig:P
Apropå kväll, nu ska jag skutta i säng...

2 kommentarer:

m-mammatill2 sa...

Klart att han inte less på er, men allt ska ju upptäckas och sen börjar han väl bli en egen person nu och vågar mer.. :)

Anonym sa...

Jag håller med dig emilia! Det va en riktigt bra dag :) Längesen vi gick på stan sist...nu blir det relaxen nästa! :)
kram monkan