torsdag 19 februari 2009

Överraskning i äggkartongen!

Jobbade ju igår och sent.... Det gick förvånansvärt bra. Anders hade lagat super god mat, Ungstekt citronlax, hollandaisås och potatis:) Idag har jag jobbat 9-15, men det har varit en slitig dag..barnen har varit sjögröna:P När jag kom hem hade jag bestämt att jag skulle göra kycklinggryta så jag hade tagit upp kycklingen igår, men saknade ingredienser Så det fick bli hemmagjord pytt i panna i stället, med ägg. öppnade äggkartongen jag fick av K-O och Eva när jag fyllde och ni skulle sett min häpna min när jag hittade ett kuvärt med kort och 500 kr från dem där i!!! Ringde direkt och tacka och Eva hon skratta och sa att vi borde äta mera ägg.. Fick ju steka kycklingen också sen så vi kan använda den när jag köpt ingredienser Spelade barnlåtar sjöng med Erik medans jag lagade mat och det var uppskattat! Nu borde jag hänga tvätt och göra nyttiga saker...men har man en gång satt sig i soffan så e det fan kört...Men just nu får det räcka här..

Inga kommentarer: