torsdag 26 februari 2009

Jobbat...

har jag gjort idag mellan 9-14 i myre..ganska lagom tid:P Gick hem i alla fall:P Tisdagen och Onsdagen va jobbiga dagar, men hade ju endel vänner som förgyllde dem. på tisdagen kom Anneli och Sandra förbi med semla. Igår gick jag och Malin på promenad med vagnarna, sen va jag till Bölåsen en sväng och på kvällen kom Jocke, Annichen och Samuel förbi. Det va mycket trevligt. Men annars e jag ganska låg...lite bättre va det idag. Men det e så himla mycket nu..tänker inte gå in på allt här och nu...skriver kanske av mig någon kväll, men inte nu och vi får de om det blir här...
I morgon jobbar 7-15 i Hackås, sen ska jag hem och hämta Erik och fara till stan och hämta grabbarna. Bilen hoppas vi att få hämta men tydligen ska det jämt ta en j¤%%&&¤vla tid för banken när Anders ta kontakt med dem och de ska göra något, jämt krånglar det.. Men nu ska jag skynda mig i säng eftersom jag ska upp tidigt i morgon....

Inga kommentarer: