torsdag 12 februari 2009

Tårarna sprutar...

...och av ingen större andledning, har tittat på Ghostwisperer i två timmar och gråtit nästan lika länga, fast med uppehål ibland:S Verkar bara vara en sån dag helt enkelt. Har jobbat i Myre i går och idag. Idag mellan 8-14, ha varit skit trött i eftermiddag, kan ju också va en av andledningarna till all sentimental gråt...Har i alla fall gått jättebra att jobba tycket jag:P Helt otroligt bara att se hur barnen växt eftersom det va över ett år sedan jag va där....
Gick hem igår och idag. Kan säga att det märks jätteväl att jag ej har någon som helst kondition kvar och att man e överviktig..av olika anledningar:P . Trodde jag skulle dö innan jag ko upp och hade blodsmak i munnen, men det ända jag tänkte på var att jag ej skulle stanna:P Igår hade jag tur och fick skjuts till jobbet av Malin, tackar och bockar! Idag skjutsa Anders ner mig. Ska denna kyla aldrig ge sig!? Imorgon är väl planen stan tror jag, Anders vill titta på en bil, jag e inte så på just nu....hoppas det ändrar sig, för vi behöver nog en större bil...På lördag e det alla hjärtansfest i Myssjö, har försökt ragga folk allt va det går:P Vi ska ha barnvakt kvällen till ära...Farmor och farfar åker hit och är här:) Det tackar vi för...nu ska jag msn:a lite och sova...

Inga kommentarer: