söndag 1 mars 2009

Så var det söndag kväll...

Fredagen va lugn på jobbet. Anders blev lite putt på mig för att jag stängt av ljudet på mobilen och han ringt 12 ggr för att få tag på mig:S Ringde i alla fall upp han och han ville ha bilen, så for hem på rasten och så körde han tillbaka mig sen. Och när jag sluta kom han och hämta mig och vi for in till stan. Hämtade bilen, killarna och va på barnenshus och handla present till Erik:P
Åt middag i stan, men uträtta inte så mycket eftersom planen va att vi skulle in på lör med eftersom Andrei skulle ha match då. Men matchen blev inställd. Man blir lite ställd när det blir ändringar i planen...Anders föreslog då att vi skulle åka in allihop och så fick pojkarna åka i GB-backen..så blev det, de han bara åka lite mer än en timme, men det lilla e tydligen nog:P Under tiden åkte vi ut till lillänge och på Team sportia, där jag gjorde slag i saken och köpte längd skidor..har funderat på det ett tag och nu blev det ett par. Hitta även en ny vinter jacka med mer plats åt magen och som jag kan ha när jag åker skidor och så..det var mer än halva priset på den:P Och så fick Anders sig ett par inneskor, så han kan spela innebandy. Träffa syrran en snabbis och drog med henne på outleten på fryshuset..men jag har blivit för stor för deras kläder:S så inget till mig, men hitta nån liten födelsedags present till Tilde:P Stor handla gjorde vi med, men endel blev nog glömt eftersom inköpslistan försvann... På kvällen kom Ove och Anneli förbi en snabbis.
Idag har det varit kälkåkning för hela slanten i Persåsen:) Lite synd att Annichen inte gilla det bara..men grabbarna tycker det e kul i alla fall...Efter middagen drog jag dammsugaren genom huset, hängde lite tvätt och sånt. Det va meningen att vi skulle på ett ettårskalas, men det blev för sent, så vi tar nya krafter en annan dag:P
På söndag och måndag ska det firas här med..min lilla kille blir ett år!!!
Öppet hus båda dagarna blir det nog. I kväll bada Erik i sin balja när pappa duscha, det va mycket uppskattat...man e alldeles för bekväm och duschar han mest...ska fara på badhuset någon dag inte allt för långt bort i framtiden:P Krångla med bilderna när jag skulle ladda upp på extrafim så jag blev så le och gav upp..därav inga bilder här med..alldeles för sällan jag tar kort på Erik nu och alldeles för sällan jag lägger ut några:S Någon som e duktig på att fixa bloggar?? Tycker min e så tråkig..den skulle behöva en make over...jag med för den delen:P
Jobb må, tis och tor blir det:) Anders e inte lika gla... Bör gå och lägga mig nu, för e rätt sliten efter dagen....Natti Natt!

Inga kommentarer: