måndag 14 september 2009

Det va super trevligt på tjejmiddagen! Grina förstås när jag skulle lämna Isabelle, men hon e ju så liten...Till middag hon Monica fick vi en super god räkgryta och ris. Sen blev det intag av alkoholhaltiga drycker, spel och en massa prat. Kom hem vid ett på natten. Sen va det att kliva upp åtta. Ganska sliten hela gårdagen,men inge bakis:P Hade massa besök på eftermiddagen, vilket va trevligt:) Ove, Anneli och Nathalie kom och hade handlat mat och lite annat åt oss...liksom lite egen hemtjänst. Carro med familj kom och lämna tillbaka sexhjulingen. Sen kom Martin och Malin.L och det va jättetrevligt, inte så offta man träffar dem och vill ju lära känna Malin.L:P
Grannen Malin va snäll och följde mig på promenad runt travet. Idag har jag och Carro varit på promenad ner till kejsarn och upp vid travet. Åt lunch på nyfiket, i den nyöppnade lokalen på fridsborg. Efter det passa Carro barnen medans jag packa. Körde hem Carro, va där ett tag. Sen bar det av mot stan till Monica, där jag ska va tills på onsdag. Bjöd in mig och barnen på mat hos syrran. Det va jättegott! Kul att träffa henne lite med.
Nu e det en liten tjej som vill ha mat...

Inga kommentarer: