fredag 11 september 2009

Isabelles rekord!

I natt sov Isabelle 7 timmar, vilket är rekord sen hon föddes. Men själv satt jag och pyssla till strax innan tolv i natt. Hade ju pysselkväll igår. Malin och Maria var modiga och kom trots förkylning i huset. Marit och barnen va också upp en sväng.
Isabelle somna 9.30 och vakna 04.30. Men sen hade hon ingen lust att sova just någe mer. Så på mig blev det sammanlag kanske 5 timmars sömn, vilket är lite känns det som nu i alla fall. "Men e huvudet dumt så får kroppen lida"
Bakade även GI muffins igår. De gick faktiskt att äta och smaka helt ok. Trevligt va det med besök och att pyssla:)
Anders han lagade jättegoda biffar och potatis till middag..mums.
Idag blir det kanske ärenden på stan, sen blir jag kvar där på tjejmiddag. Kanske även sover över. Det får vi se, kändes som så nu i morse i alla fall. Erik e fortfarande förkyld, vilket gör att han e extra gnällig, Isabelle e lite täppt med, hoppas hon klarar sig från att bli jättesjuk i alla fall. jag e lite krasslig med...
Blev ingen motion igår..får se om jag lyckas göra något vettigt idag:P

1 kommentar:

sandra jörgensen sa...

Jo det kan jag nog men det tar lite tid eftersom jag har glömt hur man gör på många grejjor... =) men det kommer sakta tillbaka hur man gör.