fredag 25 september 2009

Fy fan vad jag hatar att spy....

..varnar kännsliga läsare
Inatt vakna jag vid tolv, illamående och det kändes som jag skulle spy, mycket riktigt, hann inte änns in på toa. Sen har jag suttit där mesta delen av natten med en hink i knät, då det kom från båda håll...fy fan säger jag bara! Har nu inte spytt sen förrmiddagen, men magen e i uppror och e jävlig sliten:( Har inte lyckats ta hand om barnen idag, utan det har Anders fått göra. Har visserligen ammat och haft lillan nu i eftermiddag, men måsta ge henne lite ersättning nu, hon va inte nöjd och min produktion har väl minskat just nu när man e klen. Spekulerar i om det e magsjuka, eller om det beror på salladen ja åt i stan igår. Innehållande räkor, tonfisk och annanas...det lär ju visa sig om resterande av familjen insjuknar, vilket jag verkligen för deras och min egen skull hoppas att de inte gör! Erik e en sväng hos frmor och farfar nu i eftermiddag, så snällt!! Carro va hit med cola och en dosa till mig med, tack så mycket!!!

Igår: Åkte till stan med Isaelle strax efter åtta. Möte med min "samtalsperson" klockan 9. Sen va jag på sjukhuset och hälsa på S. Efter det bar det av in på stan. Cubus hade öppnat och där hitta jag ett par jeans till Erik ( som jag hoppas innerligt att han kan ha) en mössa till Erik, en body till Isabelle med texten "Världens bästa lilla syster". Köpte en babybok/ mina fösta år till Isabelle och en kalender för år 2010 till mig. Blev även några hårban på glitter till mig, en pappersskärare på Classe till mig. Mötet med grabbarna va hemma hos dem klockan 15, så då kom Anders och Erik dit. Gick bra och det blir fortsatt en helg i månaden så länge alla vill det:)
Efter mötet åkte vi på pizzeria Oden, där jag intog min sallad...efter måltiden åkte barnen och Anders hem. Jag for och handla på Maxi. Förutom mat blev det: 2 par strumpor till mig 10:- st, en tiger gosedjur till Isabelle, 2 st t-shirts till Erik och en stegräknare till mig. Tror det va allt som jag shoppa igår.

Var tänkt fara til Ikea i morgon, men det blir inget av med det, vill inte smitta de jag skulle åka med om det nu e magsjuka och e det inte det så tror jag inte att jag skulle orka i alla fall.

Inga kommentarer: