onsdag 30 september 2009

Tillbaka på banan igen...

..känns i alla fall som att jag är det, det va ju tyvärr magsjuka. Va helt slut hela helgen. Jag skulle vila på lördag eftermiddag, så Erik skulle få följa farmor och farfar till kusböle. De tog med både han och Oskar. På vägen hem spydde stackarn ner bilen. Så blev det ett antal spyor här hemma. Bäddade i vardagsrummet åt mig och barnen, så vi sov där under natten. Isabelle spydde rejält två gånger med. Men natten va relativt ok. De vakan och hade ont i magen och så. Men inge mer spya. Anders han hade fullt upp med tröskning i helgen.Hade migrän när jag vakna på måndagen. På måndagen hade det ju gått mer än 72 timmar sen jag va sjuk. Erik han va ute med pappa en sväng. Sandra vågade sig hit med lite piller till mig, som faktiskt hjälpte...:) sen bakade vi lite med. Malin va också hit en sväng och fick betalt för skinsoffan vi köpt av henne. ( soffan står fortfarande nere i tvättrummet tills Ove och Anneli vågar hit och hämta soffan vi har nu.) Men så kommer Anders in och säger att han mår inte så bra. Så då var det hans tur. Han spydde bara två gånger men va ju rätt sliten i alla fall. Vågade mig iväg och simma igår och en snabbis till Sandra och Jutman som fira sin födelsedag.
Idag har dagen mest bestått i städande, plockande, matlagning och barnen. Nu väntar försäkringskassans hemsida:(

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att ni mår bättre :)
/kram Linda