onsdag 23 september 2009

Lite sen sist...


Söndags: Annichen, Samuel och Joel kom hit. Vi var ute en stund innan lunch. Sen va de här tills efter middagen. Mycket trevligt med besök. Grabbarna och Joel verka komma väldigt bra överens Erik verka redan bättre av nässpray och ipren:)

Måndags: Ja har ingen aning..tog väl hand om barnen, börjat lite mer med att ha Erik utan blöja. Det går faktiskt jättebra, visst..han bajsa på golvet, men han tala i alla fall om vart det va:P Gick en promenad runt travet med Marit, det va mycket skönt. Se kom Martin och Malin en snabbis. Jag slängde ihop en kladdkaka, dubbel sats..och det blev kladdigt...men bättre resultat
efter att den stått i kylen.

Tisdags: Va och umgicks med Carro och barnen på eftermmiddagen. Fick mat där. Sen hämta vi hem Anders från skitköring i västnor. Ulrika kom hit och ska va här tills fredag, hon ska praktisera i myre. Hon passa den sovande Erik och Jessi tog hand om Isabelle så jag kunde simma med Carro:)

Idag: Promenad till dagis i Myre för att göra Ulrika sällskap och för att röra på mig:P
Benen va trött idag:P Jag och Anneli med barn for till Hällne på musik lekis. (sista gången tyvärr) Men vi fick tårta och trevligt va det. Efterkontroll gjordes och nu e spiralen
på plats, inga problem denna gång:) Har varit så himla trött i flera dagar nu:( Kanske att man varit halv krasslig och det aldrig bryter ut...Anders hade lagat jättegod kasslergryta och ris när jag kom hem från efterkontrollen..mums! Urika va snäll och passa Erik så jag fick vila lite nu på eftermiddagen:) Nu ska jag avrunda..så det inte blir så sent. Men bjussar på en till bild av prinsessan min:) Hon ler för fullt och talar tillbaka nu:)

















2 kommentarer:

Anonym sa...

En bild säger mera än tusen ord :)
Dom är så söta/fina barnen.
Kram /Linda

Ann-Mari... sa...

Tänk att du har klämt fram de där små guldklimparna Emilia! Helt otroligt!
Vilka fina ungar :D Kram kram!!!