lördag 5 juli 2008

En kväll...

...vad är en kväll på sveaborg..tråkig, tröttsam, jobbig...eller skitkul:/ Jag sitter då här hemma istället för att vara på Annas kalas på sveborg...e patetisk och tycker synd om mig själv:( Erik e så förkyld och själv e man inte heller i tipp topp, sovit dåligt i flera nätter och lite förkyld jag med...Nej nu har jag klagat nog..finns de som har det mycket värre!!
Igår va jag på provhåruppsättning, och blev super nöjd:) Tog tyvärr inge kort, det få bli en liten överraskning på bröllopsdagen:) Sen kom jag hem och sorterade kort. Hade råka få fyra av varje kort istället för dubbletter och de låg inte ihop...Så nu har jag hur mycket kort på Erik som helst...så det får bli lite olika, hemmagjorda tackkort sedan ..så ni vet;) Sen va jag upp till Anna och gav henne sin present, utifall jag inte skulle ta mig iväg i kväll. Hon blev i alla fall jätteglad... Sen fika jag med Eva och det var mycket trevligt som vanligt:) Sen smaka jag en öl igår kväll...5,3 (men läste noga först på nätet, att det tog 3 timmar innan en stark öl hade gått ur kroppen och att det gällde samma för mjölken) Den va i alla fall väääldigt god:) Blev lite mys med Anders som faktiskt varit hemma mestadelen av dagen (kors i taket) Hade gått jättebra med Erik när jag va borta. Gunilla (anders syster) va här och hjälpte han eftersom han hade jour kunde han ju inte va själv med Erik. I natt sov Erik till tre..sen va det till att va uppe ett tag. Somna väl om strax innan anders gick till föuset...så tog Anders han en halvtimme när han kom in. Men jag e ganska sliten:( Har i allafall hängt en maskin tvätt och klippt en bit gräs till...hoppas på grillat när Anders kommer in från föuset. Ringde sjukvårdsupplysningen om Erik idag...febern vill inte ge sig..bara under några timmar medans Alvedonen verkar. Hade det inte blivit bättre i morgon så skulle vi komma få en läkartid och komma in till stan, så vi får se då...
Borde gå och göra något vettigt medans Erik sover en stund...får se hur det blir med det. Kramiz!

Inga kommentarer: