måndag 21 juli 2008

Möhippa och dagrna efter..

Japp....Elva kom min ride för dagen som var pimpad..och min utstysel som jag bar med stolthet hela dagen och kvällen....bilder finns på www.gardvall.blogg.se. Vad fick jag göra då? Jo jag fick tvätta rutor på alla sorters fordon på statoil i myrviken. Sen bar det av till stan där jag skulle sälja grejer...kändes som att det va lite min grej..kanske ska bli försäljare...eller nej det får räcka med den stjärn gången:P Det va en kanon dag, kväll! Kommer att minnas den i hela mitt liv. Jättetack till Monica & Jessica som ordnat det mesta och till alla andra som var närvarande och gjorde den hela dagen underbar...stor TACK!!! Kändes konstigt att dricka alkohol igen, och att gå och pumpa ur brösten;) Men som sagt så helt underbart!! Höll en bra nivå hela kvällen...
Var hemma vid halv två..Det första jag gjorde när jag kom hem var att gå och titta på mina älsklingar;) Saknade Erik enormt..men tror att det e bra om man tar lite luft ibland:) Nyttigt för Anders att få lite kvalitetstid med Erik. Syrran sov över också..
Mådde hur bra som helst när jag kom hem och myste med Anders med och somnade sen. Trött va jag ju för natten innan möhippan var jag uppe hela natten med Erik..så trött va jag;) Sen ska erkännas att jag vaknade, skulle på toa och kissa...blev en fontän pizza på golvet i badrumet..blä..vider och urs...men kunde inte göra nåt och kände ingen förvarning och sen va allt bra. Gårdagen, ja man va ju trött och så..låg länge..va upp vid tio och åt lite..sen låg jag till ett..pyssla så klart med Erik emellan åt. Syrran och jag åkte till fiket en sväng och handla. Sen fick syrran skjuts av Monica in till stan. Pyssla lite med planering. Ove, Anneli och Martin va förbi. Sen blev det mys igen..tror att jag börjar komma tillbaka...men inte riktigt..idag e det off...
Idag har Anders haft något konstigt migrän anfall..han hade jätteont i huvudet och spydde som en gris ett tag...Återustog väl vid fem i eftermiddag. Erik har haft en ok dag..men en där tanden e jävligt välkommen att komma fram;) Varit på Orrgården, med Ove och Annelis hjälp har vi sett till hur det går att ha borden och räknat porslin. Känns som att det i alla fall blir någon sak som faller på plats varje dag...men resterande 2 veckor måste planeras i minsta detalj. Har en liten förhoppning om att vår lilla familj kanske kan fara bort några dagar denna vecka och ladda för bröllopet...för efter bröllopet finns det inget utrymme... Nu ska det planeras. Så ma höres. Kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att höra att du hade kul på möhippan gumman!!!! Det var ju det som var det viktigaste :) nu kan jag pusta ut :) hihi....

Anonym sa...

det var monica som skrev föregående :)

Anonym sa...

Jag hade åxå jätte kul på möhippan, även om jag var lite skeptisk innan det drog igång ;)
Du var helt kanon som bar dressen hela dagen och kvällen!
Snygg var du åxå!!

/Carro