måndag 14 juli 2008

Dop och staden...

Hallå!
Ja Anders han kom hem halv fem. Lagom så att vi gjorde oss i ordning och gick ut i föuset och mjölkade tillsammans...Erik han låg i föusevagnen(barnvagn som andvänds i föuset) och trivdes som fisken i vattnet:)
Sevnsexan då..vad fick han göra...jo de kidnappa han ju på stationen..tog ett långt tag innan han fatta vad som va i görningen...men allt finns på film och det rycktas om att den ska visas på bröllopet..så kommer ej att avslöja mer om svensexan...kul hade han i alla fall;) Blir orolig själv inför den kommande lördagen....
Fick inte sova så mycket jag heller i lördags natt..när jag gått och lagt mig efter ha gjort klart doppresenterna..som det e bild på nedan för..så blogga ja ju..så klockan hade ju hunnit bli tolv. Sen ringde Anders vid tre för att de tappat bort en man...så de behövde telenummer..då låg jag och fundera på det...sen va det ju föuset..efter föuset somna jag oc Erik en timma mellan 8-9..sen ville han inte sova mer...Anders han fick väl sova tre timmar....sen va det att göra sig iordning och fara på dop...mycket trevligt och gott fika;) Anders klagade på vägen in, men ingen spya blev det i alla fall....Sen hämta vi upp syrran och hennes kille, de följde med hem...satt med bordsdekorationer och små prata med dem på kvällen och kom inte häller i säng i tid denna kväll...Erik han vakna tidigt och ville upp...5...sen sov vi mellan 8-9, så var det dags att bege sig mot stan. Skulle hämta mamma vid tåget och skjutsa hem syrran och hennes kille...Blev en heldag på stan med mamma och syrran..handlade lite smått och gott..naglar till bröllopet...mer hårfärg( så nu är det bara att dyka upp Carro;))och massa annat...åt på kina och sen pasta och oxfilé till middag...mycket bra för vikten...bröt nästan ihop när jag höll på att testa underkläder och kan ändå inte hålla mig..det e sååå jävla lååågt!!! Nu får det va nog!!! Hittade inte några som va bra heller:( Ska in på onsdag och göra ett sista försök...och hör och häpna..Anders ska med och köpa kostym!!! Mamma far hem på onsdag..så jag hoppas vi e klar med klänningen då...blev ju inget gjort idag...va inte hemma förrän nio och hade då sovit en timme hos syrran....vahimla sköönt!! Sen har jag pysslat mera med bordsdekorationer..och nu sitter jag här..men ska sova..snart;)
Erik ha inte alls mått någe bra idag..feber och gnällig...kan det va tänderna nu?? Vi får väl se hur han e i måra...
Här kommer utlovade bilder på doppresenterna och så klart på sötnosen med;)
Kramiz!
Spargris i miniformat som jag målat...
Nasse på en mugg
Nalle Puh på andra sidan;)
Äter blåbärspure på midsommar(inte så smart av mamma)
Helt klart sötast;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sötnosen då!

Anonym sa...

Det vore jättekul att ses nått! Vet inte exakt hur länge jag blir där, men jag kommer dit på fredagen och stannar till minst måndag. Jag kan styra själv när jag vill åka hem.