fredag 25 juli 2008

Stress!!

Ja jag har nog mest stressat mig igenom de dagar som gått känns det som.
Tisadagen va jag i alla fall och försökte hjälpa Anna så gott jag kunde fast jag hade med mig Erik..men han sov faktiskt riktigt bra i vagnen för ovanlighetensskull;) Sen tror jag att jag började att klippa lite gräs...Pyssla på med bröllopsförberedelser...
Onsdagen kom prästen/innan eller vad man säger hit. Så nu har vi ialla fall full koll på vad som händer i kyrkan. Sen komma Annica Karlsson som gick samma klass som mig i gymnasiet och hennes lilla dotter Linnea, som e född den 9:e juni hit och hälsa på och det va jättekul! Kom fram till att vi inte träffats sen vi tog studenten, och kom även överräns om att det inte ska ta så lång tid till nästa gång!!
Meningen va ju att vi skulle på kortsemester..men det blev inge av med det....Drängen ville inte jobba. Så då bestämde sig Anders för att det blir slåtter i helgen iställe:( Men det e bara att inse att nu e det igång igen...
Har haft bekymmer i munen..svullen och ont i kinden...trodde att det kanske va någon varbildning eller någe och ville ju så klart kolla upp innan bröllopet. Så fick tid på frösön igår. Skulle provsminka hos syrran med eftersom det va enda dagen hon va ledig sen e det ju yran och då jobbar hon mest hela tiden. Var även meningen att vi skulle på bio. Jag och Anders...och att syrran skulle passa Erik. Men så blev det inte..efter ett par snabba ärenden på stan och besöket hos tandläkar så for Anders hem och jag for med Monica till syrran och sen skjutsade Monica hem mig..tack gumman!
Ja vad sa de hos tandläkaren då....inflammerad käkmuskel...oops..tandgnisling..slarvat med skenan jag har..plus att jag tuggar ju tuggumi som en..jag vet inte vad...sen sa det att det kunde bero på att jag gnissla hårdare och mer nu när jag e stressad inför bröllopet..som tur va så blev et inge dyrt heller...tio kronor..eftersom tydligen så ger försäkringskassan 300 till de som e under 25-eller 26...kom inte ihåg reglerna riktigt...det va gårdagen det, sminkningen e nu också bestämd...orkar faktiskt inte skriva om idag..huvudet håller på att sprängas nu..ma höres...
Kramiz

Inga kommentarer: