lördag 12 juli 2008

Svensexa...

Tjo!
Igår vet jag nästan inte vad jag gjorde mer än va trött...jo just ja, va ju och hälsa på Maria.G. Mycket trevligt, länge sedan man träffa henne nu;) Sen va jag väl på fiket i vanlig ordning..inte bra för min bröllopsklänning...må skärpa mig rejält...Trött och slut va både jag och Anders...men tittade på en film..eller jag pyssla med dop presenter och halvtitta och han halv titta och sov....
I morse skedde kidnappningen av Anders till svensexan...jag visste om det..hihi..de lurade han att ta K-Es jour och bad ett befäl ringa och säga att det va ett atomatlarm/inbrottslarm (går då bara larm till befäl och de får ej fara själva) och att befälet inte fick tag på någon annan..så Anders muttra till mig att han han ju inte enns äta frukost..som han gjort..steka ägg och franska...så de kunde jag äta upp..och jag tänkte ja..han lär ju inte komma hem på ett tag så..hihi...Allt e tydligen filmat också...det ska bli kul att se..hihi..oroar mig nu bara för den 19..har ju fått veta datum pga, Erik....mycket tok hitta dem på med Anders och han är inte hemma och lär väl inte komma hem på ett tag;) Ska lägga ut några bilder på dop presentena jag gjort ock fatta mig kort om dagen..för sen må jag sova om jag ska hjälpa Anders i föuset i måra..för det verkar ju inte som någon annan tänker göra det:(
Har fikat med Mogge och Kellyfiket idag..men ingen bakelse..bara macka..till i kväll då jag och Carro dela på en beskvi...Tjejerna var här och hjälpte mig en stund..tur va väl det för jag fick hjälpa till lite med fixande åt svensexe gänget...en del däcka redan vid 17 kan jag ju säga utan att nämna namn. Sen kom Carro och hjälpte mig med både det ena och andra...slinga håret och börja med bordsdekorationen...håret blev bra,,men måste väl göras igen pga...mitt tjocka hår..när hon for vid tio och hade passat Erik två gånger för att jag måsta fara till myrviken en sväng och skjutsa hem tjejerna en sväng innan vi börja med allt pyssel.Ja efter det såå har jag plockat undan och målat klar doppresenten...nej det få bli bilder i morgon..känner att jag MÅSTE sova nu!
Natti natt!

2 kommentarer:

m-mammatill2 sa...

Uha..nu får jag skämmas! Jag såg inte ens att du hade slingat håret! Men jag skyller det dopet o att man inte var den mest närvarande personen just då. :)

m-mammatill2 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.