måndag 7 juli 2008

Feberfri, men ej frisk...

..ja Erik hade ingen feber igår och idag..men e fortfarande snorig och lite hängig...ska på BVC i måra och kolla så han håller vikten och så, eftersom de har stängt vecka 29 och 30. Blev ingen grillning i lördags, det blev fil och flingor..Anders ja han kom hem typ vid ett halv två...:( Varit en dryg helg...knappt fått någe gjort och varit trött och le...det har diskuteras en massa om Kea och annat, men jag hänger inte med i svängarna....för Anders svänger verkligen i hur han vill ha det...men gifta sig vill han i alla fall...lite jobbigt e det att dra lasset själv, men det ska väl gå..har ju vänner att ringa och hoppas att Anna fixar allt med maten som utlovat...e lite nervös, känns som jag lagt mycket på henne...men hon ska ju ha en väninna till hjälp. Sen fick jag återbud av en servitör idag, och jag som just hade fixat alla:( Ingen som känner sig sugen att servera?? Maten ska ju va gåendebord, men det andra må ju fixas... Har tappat goet och energin..letar förbrilt..men vet inte vart det e!? I går tog jag mig en sväng till Carro med..får akut Carro/umgås behov ibland...Av Carro fick jag låna en ny bröstpump..tänkte ladda upp inför den 19 och den 4:e, men Erik vägrar ta flaskan...vad gör man? I måra ska vi pröva med ersättning, Andres påstår att det e bättre än uppvärmd bröstmjölk...(vilket känns lite förnedrande..inte för att jag vet varför..) Vi hade prövat dopklänningen Anders och hans syskon hade haft, men den va för liten:( vilket va synd för jag tyckte om den, men det kanske blir nästa gång:) Så då fick jag låna Carros, som Erik kunde ha nu...bara hoppas att han kan ha den om en månad med:) Ska visa den för Anders, det har jag glömt...Igår kväll va i alla fall Anders hemma och det blev mys och en bra film som gick på tv1000, den hette 88 minutes och va skitbra!!
Nu får det räcka för denna gång....Natti Natt!!

2 kommentarer:

m-mammatill2 sa...

Ser att det löste sig me dopklänning? Trodde ni skulle låna våran..?

Anonym sa...

Hej!
Det går att hitta ackord till Everything I do, men inte noterna till melodinslingan. Så det beror ju på kantorn vad hon kan göra av det..
kram