måndag 22 september 2008

Biktning eller något...

  • Jag har aldrig upplevt så starka känslor som jag har för min man och min son...det e helt olika känslor...men ändå är de helt otroliga...går ej att beskriva med ord
  • Jag har i min dumma ungdom varit med en gift man ( inget man e stolt över)
  • Jag har konstant dåligt samvete över något...
  • Vilket säkert hör ihop med att man har halvtaskig självkänsla..
  • Uppväxten har varit lite annorlunda...bott ett år på barnhem när jag va sex och till jag tog studenten bodde jag hos en fosterfamilj....tillsammans med min lillasyster....har inge kontakt med dem idag...
  • Har ingen aning om vem som e min pappa..tyvärr har min mamma inte heller något relevant att gå på...
  • Är en känslomänniska rakt igenom....
  • Är väldigt social...
  • Vill bli behandlingspedagog
  • Har alltid hatat julen...men hoppas det blir bättre nu när man har barn
  • Vill ha minst två barn helst, fyra..men det får framtiden utvisa...
  • Är beroende av... min familj....tuggumi....snus....och datorn
  • Har varit djupt deprimerad
  • Har minnesluckor efter den tiden...vilket va skitjobbig då...kan även bli frustrerad av det nu ibland....
  • Vill lita till hundra procent på mina nära och kära..men e så rädd att bli lämnad och sviken...att det närmaste blir 99%...
  • Skulle vilja skriva en bok
  • Gillar att jobba och umgås med barn..de e så härliga..de e vår framtid;)
  • Röstade blankt i förra valet..
  • Gymnasietiden va en av de bästa tider i mitt liv..innan Bölåsen, Anders och Erik
  • Räknade dagarna till skolan skulle börja igen när jag hade sommarlov och gick i högstadiet...fast jag blev mobbad på skolan...
  • Tror på andlighet..eller vad man ska kalla det...att det finns saker som vi inte kan bevisa vetenskapligt
  • Kan inte titta på nyheterna....vill inte veta hur hemsk världen e...

Nu får man se om det e någon mer som biktar sig..eller om jag och Carro..blir de enda....

1 kommentar:

GöLLaN sa...

jag vet inte vad jag skulle skriva i min biktningslista?! får fundera lite se om jag kommer på någe=)