onsdag 24 september 2008

Blä...

Ja det e väl så det mesta känns just nu... Har haft veckan:( ,Inte sovit mer en två-tre timmar i streck på ca 2 veckor...och de senaste nätterna är det de enda jag sovit..2-3 timmar:( Plus att förkylningen har tagit om..eller så är det någon annan bacill Sen e det nack/axel jäveln:( Erik e också förkyld och har säkert ont av tänderna..kanske även lite växtvärk?? Han väger nu 11,2 kg och e 72,5 lång...min lilla kille e inte så liten längre;)
Läget e tungt...känns som om man har cement upp till knäna...
Men har i alla fall umgåtts med lite folk som har förgyllt min vardag..både då i måndags och igår.
Igår va jag till Carro och spydde lite galla på henne..(alltså klaga) inte på henne utan ovanstående saker...blev bjuden på mat..och det va mums...trevligt va det så klart me..liksom så lättsamt att va med henne tycker jag. Sen va jag till Anneli och kolla på varg..den va inte så bra...där blev vi kvar..Erik hade somnat och ville inte ta ut han i en kall bil..när han va som han va...plus att jag tänkte att om Anders får sova ostört..så kanske jag kan få en natt sen när det passar..förhoppningsvis inom en snar framtid...Visst tog han hand om han några timmar idag så jag fick sova lite..men behöver mer...nej vet ni va..jag har gnällt tillräckligt och ska inte återkomma förrän jag har någe kul att berätta.så hör jag inte av mig på ett tag så...vet ni vad det beror på..

1 kommentar:

m-mammatill2 sa...

Stackare..Om du vill tar jag gärna Erik nånting så du får vila lite o ta igen dig. Eller också nån natt, om ni vill det.. Kanske vore skönt att få sova lite..?