tisdag 30 september 2008

Däckad...

Japp.... i söndags va vi en sväng till kusböle, hela familjen och sexhjulingen..for en sväng och titta på kusbölehelvetet..skulle nog va fint om det va uppröjt..när vi for hem så fick jag världens huvudvärk, spydde när jag kom hem och sen låg jag i flera timmar och knarka alvedon, slog till igen innan jag skulle sova. Igår hade jag också attacker...idag har varit en mycket bättre dag...va på hälsocentralen med Erik och mig själv..Erik för att han inte blir så mycket bättre i förkylningen och mig själv med tån..har en förbaskad nageltrång...hon hjälpte mig att stoppa under något under nagel..det gjorde sååå jävla ont..som en riktig värk innan förlossningen...:( Ska ha på alsolsprit tre gånger om dagen och om se om det blir bättre..de kan inte göra något åt det medans det e så pass infekterat...
Sen tillbringade jag dagen i bölåsen, träffa alla utom de minsta bröderna..mycket trevligt...fick lunch där..sockerkaka och middag att ta med hem!! Tack underbara Eva!! Prata en massa så klart också;)
Gjorde mysigt hemma med levande ljus, köpt efterätt hos Anna... men Anders måsta skynda iväg..sen kom han hem på världens sämsta humör:( Och jag ska jobba i morgon...verkade helt ok när jag sa det, men nu verkar det va ett hinder bara..men jag fixade så att han skulle kunna ha hjälp med barnvakt i morgon..men det ville han inte ha...karlar..ibland blir man knäpp...Ska kolla vidare på tv nu...
Håll tummarna att det går bra att jobba och ingen kliver på min onda tå:P
Ha de/Trucha...fru jenssen( älskar att skriva det:P)

Inga kommentarer: