lördag 27 september 2008

Vuxen??

Jag borde vara 43,7 år enligt
www.vuxenpoäng.com:P

Vaåremarkanaden idag..vilken besvikelse!! Det va som på fröjdholmens julmarknad..plus 5 stånd..mer va det inte:( Skulle ha åkt till stan i ställe:( Och skit väder blev det , så vi var genomfrusna när vi kom till bilen..som stod längst bort på hela området...långt bortanför hollyday klubb, precis där man har svängt av nedanför bron:( Så en ganska misslyckad dag...men man ska väl inte va ledsen för de:P Man har ju det ganska bra i alla fall:P Tittar på en film där de inte har det bra alls:( The Pursuit Of Happines...sorglig och jobbig...då känner man att man har det ganska bra i alla fall som man har det:)
Inte för att jag tror att det kommer att hindra mig från att klaga i all framtid..men just nu ska jag väl va nöjd med det jag har:P Eftersom de på filmen de har inget:(
Ha det bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Gammkärring:P Jag blev "bara" 32,7 år. Alldeles lagom ålder. Har jag inte sagt att jag längtar tills jag fyller 30;)

MAria

Anonym sa...

Jag skriver en handledningsplan för hur jag som sjuksköterska handleder ssk-studenter. Det går sådär... ska på föreläsning på onsdag, hoppas det klarnar lite.

Hur är det med dig 6 familjen? kram