måndag 22 september 2008

Mobiltelefonlista....

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2? Svar: Alicia, mammakompis..nej det har jag inte

Vad har du för relation med nummer 20? Svar: Det är Bitte, min mammas kusin, underbar människa

När ska du träffa nummer 30? Svar: Jessica D(arbetskompis i mörsil) Förhoppnings vis när hon fått sin baby i alla fall:)

Är nummer 18 söt?Svar: Super söt;P Bengt ( martins lillebror)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?Svar: Tystlåten tjej från Hede...som visa sig va en helgo tjej..Annica K

Gillar du nummer 14? Svar: Jaja men en härlig kvinna i Fjösåsen..Annica R

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Svar: Nästan..på bröllopet..AMO..

När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Svar: Förhoppnings inomn de snaraste...Carro;)

Är du nära vän med nummer 23? Svar: Nja..det e mamma till grabbarna..men bekanta kanske e mer en bra beskrivning..

Har du gått på bio med nummer 4? Svar: Nej, och ska radera det namnet ur listan och mitt minne...ett gammalt dåligt strul...(varför har jag nummret kvar?? Han skicka meddelande för typ et år sedan och ville se vem det va..nu raderar jag de;)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Svar: Väldigt gärna..men det blir nycktert och när hon kommer hem, Elin

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Svar: Allt...det e ju min älskade man!!

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Svar: Ja och det ska hon få nästa gång jag ser henne..Anna O

Vad har du och nummer 24 för relation? Svar: Mammakompis..Carina

Vad skulle du vilja göra med nummer 25? Svar: Snacka lite allmänt..som ma brukar när ma ses..Carros Mogge..

Vad är det bästa med nummer 8? Svar: Att hon e trevlig...men så sällan man ser henne eftersom hon flyttat till stockholm, Anna.L

Brukar du och nummer 16 träffas? Svar: Nej, en lärare på utbildningen jag skulle gå...ska gå i framtiden;)

Denna lista funkar nästan lika bra som att räkna får....eller inte:P

Inga kommentarer: