tisdag 9 september 2008

städning, kalas, spa, huvudvärk...

Ja...det e en bra sammanfattning av helgen..
Fredags: Då åkte Annichen och Samuel hem efter att vi gått en sväng och fikat på fiket...Så kom Maria på besök också..det e alltid kul när man har äran att få besök av henne;P Sen tog jag tag i städandet och damsög och skura här!! Urskönt när det va gjort...nu ser det lika förjävligt ut igen...köpte en magnet där det står (att städa när barnen e små är som att skotta snö när det fortfarande snöar) nu stökar inte Erik ner så mycket än...men hunden därimot..:P
Lördagen: Då bar det av till Orrgården på inventering av porslinet..sitter ju med i styrelsen och ska ju va lite hjälpsam...men vid ett så hade både jag och Erik fått nog..så då for vi till Fastgården och uppvaktade Jenny och Ulrika...där vart vi kvar till sent på kvällen....spelad gitarrhero...på deras wii..( de fick wiiet och gitarrheros av oss och deras pappa) Barnsligt roligt va det:P
Söndagen: Då bar det iväg på spa till stan, bubbelpool, solarie, ångbastu och massage...plus tacotallrik..inte buffé som det stod:P Men helt klart underbart va det!!! Massagen va ju underbarast, men att det va trevliga människor som va med gjorde ju att allt va trevligt;)...
Måndag: Däckad i sängen av världens huvudvärk:( Återuppstod vid sex på kvällen...
Idag: Har vi varit hos anna och fika hela familjen. Erik har fyllt 0,5 år;P Och så va vi till Berg för att prata med Antons föräldrar om uthyrningen av Anton till dem..sen ville Anders bjuda på mat i stan...men jag måde pyton..jätteilla..bara så där....så det blev inge av med det..e sååå typiskt..jag menar hur många gånger föreslår Anders att vi ska fara till stan?? Det e sällan....men hoppas att erbjudandet står kvar till en annan gång....
Ja mitt nya liv har ju inte börjat än då eftersom jag varit till Anna och fika idag och ska nog dit i morgon....sååå jävla kass pondus att man ska skämas...men en del saker har jag kommit till insikt med och jobbar på...det e lite att fixa med....men på någe vis så ska jag lyckas med att bli den nya Emilia....får ta det lite om och hoppas att alla de jag har ikring mig inte blir allt för bryd och har lite överseende med mig ett tag framöver...flummigt blev detta med....men allt ska inte va så himla klart;P
Nu e har det varit läggdags för länge sedan...så natt i natt!

Inga kommentarer: