måndag 22 september 2008

Helgen...

Nacken e inge bättre:( Och mina killar e förkylda:(...det va det tråkiga..
I fredags kom Ida från tännäs hit för att umgås med mig:) Vi hämta henne i stan och Anders hjälpte henne att titta på lite bilar...
På lördagen var det dop för Alfred..mycket trevligt..super go mat och de va så snälla och bjöd med Ida som va här också...de e härliga Malin och Richard<3> det öl och krogen för mig, Ida och Marit...trevligt värre...fast krogen e jävligt överskattat...gillar mer hemmafester och pub...då mycket trängsel och hög musik på krogen:( Stort tack till de två chaffisarna Martin och Ove!!
Söndagen..mådde jag bra..men sliten..Erik sover ju inge bra på nätterna och denna natt va inge undantag..jag kom ju inte hem förrän vi tre...men sov inte så mycket resterande av dagen heller..
Idag..har jag hälsat på lite folk..Jessi, som har skaffat en liten valp...på fiket och träffa Anneli och Anna..Anna hade klippt sig jättesnyggt!! Sen till stan för att hämta min älskade dator som varit hos doktorn..den med;) Nu e den snabb som fan;) Så träffa jag Ullis och Monica en snabbis...Erik va på bra humör hos Ullis..men sen orka han inge mer..stackarn..mamma släpa runt han...nu sover han och det hoppas jag han gör hela långa natten...
Va till BVC och kolla Erik...och hon sa att det e nog bara förkylning och tänderna..men han va lite röd i öronen..så skriker han i natt skulle vi komma ner i morgon...Jag har troligen sträckt nacken sa hon..och att jag skulle försöka komma till en sjukgymnast..de hade inte tid förrän nästa måndag:( Kanske uppsöker en massör innan dess..detta e outhärdligt....med nacken....varken linement...värktablett på tub eller riskudde hjälper...
Monica hoppas jag har en underbar semester i Portugal!
I morgon..ska jag pallra mig ut på en promenad...kanske ska kolla om Carro vill hänga med mig.. och sen ska jag titta på film med Anneli...
Ma höres!

Inga kommentarer: