torsdag 25 september 2008

Inte så farligt...

..nej det e inte så farligt idag när man fått sova från två och sen endeldan. Mår mycket bättre idag..tog mig iväg och fika med Carro+ barn och Maria. Det va mycket trevligt..men sen har jag inte gjort så mycket. Jenny och Martin har varit förbi. Erik slog sig rejält i huvudet när han skulle sitta på golvet...skulle precis hämta en kudde och då dök han, och så klart måsta han slå i den enda utstående del på bokhyllan:( Blir så rädd och börjar anklaga mig själv...men det är väl så att alla barn ramlar och får bulor?? Eller??
Men man tycker ju att man ska va mer förutseende...ha bättre koll..men det lär väl bli fler gånger..han slår sig..så man får väl vänja sig eller ska man skaffa hjälm åt dem??
Nu ska jag väl sova..medans Erik sover så att jag behåller lite av energin som återkommit..hoppas för allt i världen att den stannar...måste lägga ut bilder på lillen.. som blivit så stor..men det blir inte i kväll.
Ha de!

1 kommentar:

GöLLaN sa...

ja alla barn ramlar... =) kolla hampus han ramlar säkert två tre gånger om dan.. så ett tips försöka o "vänja" dig de blir värre när dom ställer sig överallt=)