fredag 5 september 2008

Veckan som gått...

Ja..hart tänkt i flera dagar att jag haft så mycket att skriva här..men nu när jag sitter här ja..då kommer jag knappt på något...eller för mycket...så det blir väl ett fluminlägg;P

Konstigt e det att nu har den här veckan också gått...

Förra söndagen va jag hos Carro på eftermiddagen och kvällen..efter att ha väntat på anders nästan hela dagen, för att vi skulle besöka hans morföräldrar och tacka för bröllops uppvaktningen..men det har inte hänt än...men jag hade jättetrevligt hos Carro som vanligt;P Vi bestämde att vi skulle mötas upp i stan dagen efter..hade ju en del ärrenden jag inte han uträtta sist jag va in.

Måndagen: Ja då for jag till stan...men ganska sent...plocka upp Jenny som hjälpte mig runt på lillänge och stan. Carro och jag mötes aldrig upp Kellan va tydligen inte på humör...

Tisdagen: kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på dan.. vet att det va meningen att vi skulle till morföräldrarna igen och va så nära att vi åkte dit..men anders svängde aldrig upp på gården ..för han ångar sig av ett skäl..som jag inte tänker skriva här...sen kom Monica och vi satt och prata lite...hon passa Erik när jag gjorde en seminering och sen gick vi travetrundan..som jag kallar den;P

Onsdagen: Då va det tandläkaren först..10.50. Jessi kom och passa Erik medans jag va inne. Det såg bra ut...men hade antydan till början av hål mellan några tänder så jag skulle andvända tandtråd så skulle det stanna upp och inte bli någe...så betala jag abonemangsavgiften..sen blev jag bjuden på lunch av Jessi..låna även hennes dator...och fixa lite grejer på banken...sen va vi upp till Anna och fika...va så roligt att umgås med Jessi...var ett tag sedan...

Torsdagen: Då kom Annichen och Samule hit. Carro med familj kom också förbi..det va mycket trevligt. Sen gick jag och Annichen en sväng på eftermiddagen/kvällen. Efter det kolla vi på idol och såg några som drack kall öl...blev riktigt sugen på öl..så fråga om inte Annichen också va det..så hon och samuel stanna över här;P Drack hela 2 och en halv 33 cl...;P men gött va det.
Det va veckan det och mer orkar jag inte skriva nu...så på återseende;P
Kramiz

2 kommentarer:

m-mammatill2 sa...

Ni slapp vänta tills månd innan kablarna var på plats igen iaf..? Skönt. Jodå..lever gör jag..och mår bättre nu faktiskt. Är väl lite bättre me allt.. Oskar e ju sjuk igen bara, så det är väl mindre skoj. Hur mår ni då..? Kul att mössan var bra! Peter sa att han skuttat omkring i gåstolen me rock t-shirt o mössan och sett helfrän ut! ;P Kramar

Anonym sa...

Måste bara säga att du har ett sjukt bra minne! Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår...

Kram Maria