söndag 8 juni 2008

Lååång helg!!

Tjo!
Jag vi börjar väl med fredagen, Sveriges nationaldag ( som jag inte firade). Morgonen poa vi på lite här hemma, mamma och Håkan plocka ihop och for hem. Sen packa jag vagnen för en promenad till vattjom, och med K-Es födelsedags present. Va och gratulera han först, där var svärföräldrarna också, ganska trevligt, men jag var på uselt humör. Torsdagen va en jävligt jobbig dag känslomässigt, har nog inte hämtat mig helt än....men efter att jag uppvaktat K-E knata vi till vattjom, jag, Erik och Zeb. Väl där så var birgitta och barnen där, men de var på väg hem..ville att jag skulle komma förbi sen, så jag sa att det skulle jag. Tog premiärdoppet för i år. Men våga inte simma någe pga, att jag va rädd för mjölkstockning. Men har klarat mig:) Ja sen knata jag till birgitta, fich hamburgare och korv, men utan bröd...så helt enligt GI, men sen åt jag lite glass. Men den gick jag nog bort när jag gick hem, för jag gick hem med, fick sällskap av birgitta och barnen...barnen cyklade.. Så det blev i alla fall över en mil tror jag, ska mäta med bilen någon dag.. Några blåsor på fötterna blev det, men...Anders fick plocka upp oss i på busshålls platsen i Oviken, eftersom Erik hade ont någonstans, vet ej vart, men han bara skrek...tysna..skrek...och så har det varit mest hela helgen på eftermiddagarna, och han spyr mer, även fast han bajsar själv nu, typ två gånger per dag...vilket jag e glad över, men jag trodde ju att det skulle bli bättre då..men det har blivit sämre...eller så är det något helt annat..örat kanske?? Ska på BVC i måra så får vi se..
Igår var jag mest trött..tror det berodde på promenaden och värmen....fortsatte att ränsa kläder..men e inte klar än, fast jag hållit på idag med....hängde tvätt och höll på med lite av varje..men Erik va nog centrum sysselsättningen igår. Va till kvarna och åt med några polare, gott va det:) Sen kolla jag och Anders på en film och myste;)
Idag har jag fortsatt med kläderna, haft besök av Jenny och Ullrika som hjälpt mig att passa Erik medan jag klippte lite av gräset, hälften kvar, om inte mer:( Poa på inne, verkar som jag måste ha tusen saker på G, så allt tar mycket längre tid än om jag skulle göra en sak i taget..men men nu e det bed time!!
Återkommer med bilder och kanske något innehållsrikt i måra....eller så blir det som vanligt..lite av varje...:)
Natti natt

Inga kommentarer: