tisdag 24 juni 2008

Marknad och boda borg

Tjo!
Ja på söndagen blev det marknad som utlovat. Pojkarna fick en hundring var, eftersom de hjälp till att klippa gräset, dock inte färdigt vilket de skulle göra sen...De fick också en varsin keps. Andrei hade hellre velat haft nå himla plast softairgun, men nöjde sig med en keps. Kom hem svira om och skjutsa på fotboll, tänkte spela själv, men hade inte fixat barnvakt, så det fick vara...prövade att låta han va i vangnen och titta på men det va han ej nöjd med. Igår tog pojkarna hit en kompis och körde cross i kohagen( helt enligt polisens restriktioner:)) Men de såg förjävliga ut när de varit där och kört kan jag säga. Skulle på möte på orrgården på kvällen. Blev bråttom på slutet men kom iväg i alla fall. Sen ringde Anders efter 1,5 timme och fråga om det inte va klart snart, för Erik tog inte flaskmaten...kolla borden en snabbis, 15 bord som var lika dana och det fanns fler fast smalare. Och det gick att ha honnörsordet som jag tänkt mig:) Erik va väldigt ledsen när jag kom hem...känns inge bra när det blir så. Idag har dagen tillbringats i staden. Först blev det en snabb fika på Nyfiket med Carro och barnen, men det va nog så pass att vi han svälja och sen var det vidare. Gabriel följde med grabbarna på bodaborg. Anders kom också in och vi uträtta en del ärrenden. Ny gåstol till Erik eftersom den jag inhandlat innan gick leksaken sönder och den va allmänt dålig. Ny telefon till Anders, så nu hör man vad han säger:)
Sen åt vi på nya restaurangen Jack Rabbit Slim, mycket gott och annorlunda och trevlig restaurang.lite dyrt, men blev ju bjuden av Anders:) Pojkarna de skulle på max, så de fick äta där och va ett tag sedan jag åt så jag tog en GI börjare med:) Nu ska jag bråka vidare med barn som vägrar lägga sig och lägga mig själv med. Måste berätta att Erik tog sin spruta igår, oroade mig jättemycket för det eftersom det va så mycket sprutor som blev tagna på BB och då var det även en som va klantig att ta så han grät tröstlöst...men det gick bra. Hade gått upp till 8650g min lillkille, som inte e så liten längre...urs va fort det går:( Men men sånt e livet:) Nej nu ska jag gå...Kram

Inga kommentarer: