torsdag 5 juni 2008

Studenten!

Tja!
Idag var det studenten för min lillasyster, som nu blivit stor tjej...kan ej fatta det, jag tog ju nyss studeenten..eller..nej det e ju 5 år sedan....
Vad hon grät av lycka min kära syster. Erik han va jätteduktig fast det va så olidlig varmt!
Helt slut va syrran när hon hade åkt flak och vi skulle äta middag på aisa wok. Anders han stod inte ut i värmen stackarn, först hade vi suttit i syrrans lägenhet där det va olidligt varmt, sen hade ingen aircondition på restaurangen, den va trasig...plus att Angeline hade sol/fyllefrossa så hon ville inte sitta ute..så då ville/klarade inte Anders av att va där, ännu mindre äta, så han fick åka hem eftersom han ville det. Av oss hade hon fått biljetterna till balen förut och idag fick hon skyllten vi ordnat(Conny fixa den men vi betala;)), ett lejon att hänga runt halsen och två tavlor som jag fixat till;)
Hoppas hon har en toppen kväll:) Nu orkar jag inte skriva mera, men här kommer lite bilder från dagen:
Jag och syster:)

Erik och moster:)

Angeline med skylten:)


Vackara syster, lite tårögd:)



Snyggast idag:)





2 kommentarer:

GöLLaN sa...

de står mothers little engel på dräkten!! är de samma vi har köpt?=) Ja då måste vi ses kommer den 26 fast på kvällen ... Saknar diiig...

Anonym sa...

Våga blogga mer!! Idag är det nästan ingen som har uppdaterat deras blogg :(...Det var länge sen det var studenten nu ;)

Vad ska ni itta på annars i veckan då?