onsdag 4 juni 2008

Värme och staden

Tjosan!
Idag har jag mest stressat på förmiddagen. Va med Björn på banken och fixa ett bröllopskonto/presentkonto som vi ska önska att folk sätter in pengar på som bröllopspresent. Sen hämta jag Gabbe klockan ett och så for vi in till stan. Hämta Monica på frösön. Va på nästan alla affärer på stan och sen på lillänge. Varmt!! Va även ut på jysk, och jag må säga att är det ett ställe som har dålig servis så är de de!! Var jätteirriterad när jag for därifrån!!:( Erik va så snäll fast det va så varmt, märkte att han fått värmeutslag inder hakan när vi kom hem, stackar liten:( Orkar inte skriva så mycket idag men ska skriva ner vad som blev inhandlat i alla fall: En våg som mäter kroppsfett och vatten plus vanlig vikt förstås...., t-shirt med bart på och shorts( de tyckte anders jättemycket om:)) till Erik och tre kortärmade bodysar, en skjorta till Anders(som va för trång:( får lämna tillbaka den i morgon..), stegräknare, shorts till mig (på rusta för 50:-faktiskt), leggins som jag förhoppningsvis kan ha i måra, ett studentdjur att hänga runt halsen på syster....sen kommer jag inte ihåg om det va någe mer..men nu måste jag knoppa, e helt slut efter dagen...
Ska bara tillägga att jag faktiskt gått ner 4kg sen efterkontrollen, inte mycket..men i alla fall något, känns bättre än när vågen stog på samma sak hela tiden...
Natti natt

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännen! det är så roligt att läsa din blogg och liksom se hur du har det och så.. känns som man får lära känna dig igen trotts att vi inte pratar på riktigt=) bad news, jag har pratat med chefen och han sa att det inte gick att ordna att vara ledig när du gifter dig=( eftersom jag hoppar in åt folk som har semester.. bajsdå.. men jag hoppas vi kan ses rätt snart iallafall, kram!!

Anonym sa...

4 kg på drygt 2 veckor är ju jättebra!! Kram

Anonym sa...

Vad duktig du är! har också skaffat mig en stegräknare, man blir liksom mer peppad då :) kramkram