onsdag 1 oktober 2008

Underbart att komma hem!

Det va/e kul att jobba i hackås..det e helt enkelt kul att jobba med barn! Men tror inte att det e så kul om man har fler en ett hemma...Anders va ju på pisshumör igår..och jag ringde och tyvärr och väckte Erik när jag skulle kolla hur det gick från jobbet idag:/..men det har han också gjort..men i vilket fall som helst svängde jag in hos Anna och handlade två matlådor..tänkte med tanke på hans humör i går så trodde jag inte att han skulle ha gjort någon mat...men när jag kom hem va det levande ljus tända..oxfilé, bea och potatis..iordning gjort..det va helt underbart att komma hem!! Gott som bara den va det också!! Erik har varit mycket bättre idag..enlig Anders och ögonen har har han inte behövt torka alls:D Men så har han spytt som jag vet inte vad ikväll i ställe:( Lite varm också..men vi skyller på tänderna..e en framtand på g.
Nu e det Top Model final och jag hoppas på att en mullig/normal model äntligen vinner..vi får se!
Plus att jag ska lära mig bloggkoll.se och läsa bloggar:)
På återseende!Kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du fick god middag när du kom hem :)

Ja hur funkar det där med bloggkoll egentligen?

Hoppas Erik får nån ordning på tänderna så han mår bättre snart.
kram kram!