måndag 9 mars 2009

1 års dagen!

Ja idag e det ett helt år sedanman låg på bb och hade ont. Morgonen börja med att Erik bajsat igenom allt i sängen, men va ändå på humör och han blev jätteglad när mamma kom in och kraxa ja må han leva... Sen har han öppnat två paket från oss. En cd-skiva som jag antar kommer att va uppskattad bara den sätts i cd och spelas, för han gillar verkligen musik. Sen en bobby car...den va rolig en liten stund... Anders mår lite illa idag...men han har ej spytt..peppar peppar ta i trä, Själv e jag ganska förkyld. Erik hade bara feber igår..idag verkar febern va borta och lite diarré i ställe, men det får man ju räkna med, tar ju ett tag för deras magar att bli normala igen. Lyckades med gemensamma krafter städa ordentligt här igår..inte för att jag vet var det e för större mening eftersom det inte lär komma folk på flera dagar om Anders nu insjuknar..men man blir som lugnare inombords när det e rent ikring en. Lär väl återkomma. Ska se om jag ska fixa någon tårta till födelsedagsbarnet??? Han kommer ju ej ihåg..men man vill ju visa bilder och tala om hur det va på hans 1 års dag, när han blir äldre...men frågan e om det e någon mening att göra en hel tårta när Anders inte mår så bra och jag ej vill ha?? Och som sagt något besök lär det ju inte bli tal om... Får se hur jag löser det hela...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får sno ihop en rulltårta och göra bakelser. Krya på er!!