fredag 13 mars 2009

Hade ju även besök...

igår..vet inte men det måste ha vart hjärnsläpp när jag skrev. Sandra va ju hit och umgicks med mig. Plus att hon hade med presenter till Erik från henne och Jutman. Två jättetuffa t-shirts, en med traktor på och en med en dörskalle,som jag tror även e självlysande:P Och så fick han en napp som det står tuff på. Den har han haft sen han öppna den...har blivit väldigt nappig nu när han varit sjuk..men de måste de väl få va då..eller??
Dagen började före sex med att Erik vakna. Det va Anders morgon, ( här har vi kört varannan natt med tillhörande morgon medans vi haft hjälp i föuset) men Anders va inte alls pigg på att kliva upp, efter ett tag klev han i alla fall upp med han, men han va så sur på Erik att jag måsta kliva upp och säga till han. Erik förstår ju inte varför pappa e så himla sur på han, han vet ju inte vad klockan är..plus att han varit sjuk och tydligen behövde bajsa...visst kan jag va trött och tycka att han ska sova längre om han vaknar tidigt, men jag blir ju inte arg på han. Sen la jag mig i alla fall och slumra till lite efter åtta. Efter det var det frukost och sånt. Sen kom Oskar och Tilde upp och lekte en sväng med Erik. Fick ett samtal från Evy som bor på andra sidan helgebacken och hon ville ha hjälp att skotta. Så Anders for dit och gjorde det. Sen kom han bara hem och bytte om för att fara på protestmöte mot Milko. Jag la Erik som va väldigt ledsen och trött. men han sov bara 45 min, så jag han hänga tvätt och lite sånt. Sen har jag och Erik, eller mest jag bakat två tårtbottnar. När Anders kom hem fick han ta över matlagningen, som innebar att han måsta passa fisken och potatisen. Medans jag och Erik for till västeråsen för att göra hand och fotavtryck. Det gick jättebra:) Sen åkte vi hem igen och gjorde sås till maten. Nu känner jag inte så mycket smak så det fick Anders hjälpa till med. Erik sov inge mer under hela dagen, så han somna i Anders knä strax efter sex..sötisen:P Nu kommer nog Jenny snart och ska sova här tills i morgon så jag passa på att blogga nu:P

Inga kommentarer: