torsdag 5 mars 2009

Fy....

vad less jag blir, nu har jag prövat i flera dagar att ladda upp bilder både här och på extra film, men det går ej. Varken på denna dator eller den andra. Hatar när elektroniken ej funkar..och det som skulle va såååå otroligt bra med fiber..nu e det nog inte fibern utan rautern som krånglar, som vi bara haft kanske en månad..blir sååå le. Men det ska väl dras kablar så att det blir någon ordning..hoppas jag!!
Lite barn va det på jobbet idag, men det kändes som många...känns som jag ej gjort annat än tjatat hela dagen!!
Erik har varit på ett års kontroll med pappa idag:) Han vägde 14,285 g och va 85,5 lång..min lilla kille e inte liten:/ Känns lite kluvet att han blir så stor så fort och går mycket nu. Reste sig från golvet själv första gången i tisdags:) Vill ju att han ska va mammas lilla kille...men samtidigt e det ju bra att han utvecklas:P Han åt yogurt själv idag med. Sprutan hade gått bra att ta, lite ledsen blev han. Mycket mer för att säga fanns det väl inte just nu:P Medium startar snart på tv:n, säsongs premiär!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj,ja tiden går otroligt fort med barnen, vips så är de tonåringar.
Liten kan man inte direkt säga att eran Erik är våran Emil väger 17kg och är 6år :) men man ska vara glad att dom växer. /kram Familjelivsmamman Linda

Anonym sa...

jaa du:) Arvid va på 3 års koll i förra veckan, och han vägde 15,2 kg! Nej han e inte liten du! Men söt om få:)
Kramis Ida!