onsdag 4 mars 2009

Vad dagarna går...

redan onsdag kväll...så här har min vecka sett ut hittills:
Måndagen: Jobbade jag mellan 8-14. Vi var bara vikarier på den avdelningen där jag jobba, men det gick mycket bra ändå tycker jag:) Efter jobbet åkte vi in med killarna till stan, körde lite gocart gjorde jag och killarna. babyn gilla inte det, blev illamående. Sen blev det middag på Max:P Efter det bar det av hem till Oviken för att uppvakta Alfred, som vi skulle uppvaktat dagen innan...Mycket trevligt va det:)
Tisdagen jobba jag mellan 7.30- 12 alldeles lagom arbetsdag om ni frågar mig:P Vi va på utflykt med barnen och det va trevligt. När jag kom hem va det så fint väder att jag bad Anders att köra, mig, skidorna och Erik ner till hans föräldrar. För Anders föräldrar har en jättefin trä fjällpulka med skaklar. Som vi fick låna. Så de hjälpte till att ställa iordning pulkan och såg till att jag kom i väg. Jag trodde att det skulle va ganska lättsamt och skönt...men aj vad jag bedrog mig, det va bakhalt ( och det är bara uppför hem till oss från anders föräldrar.) Så jag gick mestadels på skidorna, stavarna va ej till mycket hjälp för de sjönk lååångt ner innan de till sist tog mark...dessutom valde jag ett skoterspår som visade sig drivit igen när jag kommit hälften:( Kan säga att jag hade blodsmak i munnen, det flimra framför ögonen och jag va helt slut när jag kom hem....Sandra och Jutman kom förbi sen och stanna på middag, det blev bara snitzel och pommes, men det verka gå ner:P Vi hyrde även en film, men den va verkligen kass..Promotion hette den. Trött efter dagen hamna jag i säng strax efter åtta..såå skönt. Plus att älskling lät mig sova till 10 i morse:)
Blev lite stressat när jag skulle till stan, men kom iväg i tid, efter ett utbrott från Anders sida med:S
Hämta Ulrika på frösöbron och den bar det av mot F4hundcenter där jag och Zeb tränade klicker medans Ulrika va snäll och passa Erik, hon ska passa han en stund i morgon med..e väldigt tacksam för det! Sen hälsa jag och Ulrika på en vän som flyttat från Oviken, kul va det! Orkade inte handla som va meningen. Utan åkte hem till Oviken och bort till Bölåsen för att hälsa på Elin, Tim och Frida i stället:) Mycket trevligt! Sen va Erik uppenbart glad av att äntligen komma hem, han la sig inte förrän strax efter 21:P Nu e det dags för mig att sova!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Du lär köpa valla:P Kram kram