fredag 20 mars 2009

Läkarbesök...

var det för min del igår...har ju haft genanta problem länge till och från. Igår fick jag en tid hos läkaren och fått en salva utskriven så nu ska det förhoppningvis bli bra. Va ganska mycket väntan innan jag fick komma in. Först hade jag tid 10, men när jag var hos Anneli för att lämna Erik ringde de och sa att det va dubbelbokat. så jag skulle komma 11. Va där till 11 och fick komma n 11.40. Hade i alla fall gått bra för Erik att va hos Anneli, tack så mycket tjejen! Sen åkte vi till Svenstavik och Anders följde med för han skulle lämna några papper till kyrkan i Hoverberg. Hämta ut min salva och handla.
Idag va vi till Dvärsätt för att kolla på möbler, de hade upp till 70% rea, men det va nog på småprylar. Hittade en säng..det e det vi är ute efter, för nästan halva priset. Men det va inget som lockade så jätte mycket hos någon av oss. Sen bar det av mot badet, skulle ha vart där 12 men efter intagen lunch på plats va vi inne vid badet 13. Erik hade jättekul. Jag fick jätteont i ryggen av att gå och hålla han i händerna så att han inte ramla, för att gå i vatten va svårt för han. Jättekul att träffa Ullis och Hampus va det. De hade med sig födelsedagspresent till Erik, en jättesnygg tröja. Anders han hade missuppfatta hur det såg ut på badet och skulle sitta i cafeterian, men när han såg hur det va uppdelat med utanför och innanför så tvärvägra han och va ute i bilen och for på någon affär under tiden. Efter badet var det upphämtande av barn/ungdomar med en fullpackad bil så åkte vi hemåtisvägen så höll Anders förstås på att lekte och sladda så jag blev illamående...ja se killar! Blev ungsstektfalukorv och pulvermos till middag. Grabbarna och Erik gilla det skarpt i alla fall. Nu ska jag räta ut min rygg i sängen. Go natt!

1 kommentar:

Jenny sa...

JAg gillade inte heller så mkt det där med sladdandet.. hihi:)Godnatt