onsdag 18 mars 2009

Lite jobb...

har det blivit. Jobba mellan 9-12 igår..alldeles lagom faktiskt:P När jag kom hem igår prata vi lite om saker som vi inte varit överens om och som inte varit så kul:( Sen tog jag och Erik och for till Kövra och hälsa på Carro och barna. Hade med mig köttfärs och Carro laga mat åt oss..sånt tycker jag om:P Titta på deras syskonvagn, lutar åt att det blir den, men vill ju betala för den! Eller så blir det något extra i bröllopspresent... Sen måsta vi skynda oss hem, för farmor, farfar och faster va på besök. De hade lämnat paket i måndags när vi inte va hemma. Han fick en sparbössa som e en ko..som det står kosing på:P Och en bok av faster. Det var uppskattat besök från båda sidor tror jag. Erik blev ledsen när de skulle fara hem. Han har sovit hela nätter de två sista med...det är underbart!
Jobba samma tider idag, fast kom inte hem förrän 13. Sen va det meningen att jag skulle på "kilcker"kurs med Zeb. men hade så ont i huvudet och va så sliten när jag kom hem, så jag la mig ett tag. Sen gjorde jag min spagetti carbonara till middag. Efter det gick Anders och mjölka och jag ,Erik och Zeb va ut ett tag. Erik fick åka traktor med Oskar och Peter, det tyckte han va kul. Sen gjorde vi lite fruktsallad och åt tillsammans med kusinerna och lekte med dem, det tyckte Erik va jättekul! Det va allt för denna gång tror jag:P

Inga kommentarer: