torsdag 26 mars 2009

Stan och familjecenter trodde vi...

Igår va jag som sagt till stan. Kom dit till elva, hade med mig Zeb eftersom vi skulle träna klockan 15. Hälsa på en E och vi va ute och gick tillsammans med Zeb. Klockan halv ett for jag därifrån och lämnade bröllopsklänningen på kemtvätt. Sen möte jag upp Anders och Erik på wargen parkeringen och så gick vi för att leta reda på vart vi skulle på mötet, vilket inte va lätt. Mötet gick bra, bara uppföljning om hur det går. Klockan 14 va det klart. Så for vi och storhandla på willys tillsammans. Sen en snabb/tidig middag på pizzeria Diana. Jag kom lite sent till klicker träningen, men det gick helt ok. Sen va det att skynda hem eftersom Anders skulle ut och mjölka. Fick inte mycket av det jag tänkt gjort..men så e det...Björn kom hit och hälsa på, det va trevligt:)

Idag var planen att vi skulle på familjecentrum i Svenstavik. Jag, Erik, Marit, Oskar och Tilde. Tog två bilar och for. Oskar, han ville åka stora bilen med oss:) När vi kom till FC, ja då va det stängt för de håller på att flytta...typiskt. Men det blev en mycket trevlig dag i alla fall! Vi va och kolla på en utförsäljning, fika på fiket och va på dollarstore. På vägen hem stanna vi alla till och lekte hos Carro och barnen. Mycket trevligt!! När vi kom hem hade Anders gjort middag..Lax och ptatis..va det meningen, men han hade glömt bort peran...så det blev pulvermos, men gott va det tycket både jag och Erik. Sen har det lekts lite själv och med Tilde...fast Erik han bosatte sig i sin garderob och lekte tittut och annat där....sötis har sett Oskar göra det förut:P

I morgon blir det

1 kommentar:

m-mammatill2 sa...

Ja lite snopet blev det ju när det inte var öppet, men en lyckad dag blev det ju ändå! :)